Spirit civic

February 3, 2009 at 9:50 pm | Posted in etic | 2 Comments

Gheorghe Lala. Un nume necunoscut pana mai ieri. A fost ucis in fata unei Case de Schimb pentru ca a sarit impotriva unor hoti care furasera ceva. Ieri a fost inmormantat la Predeal.
Poate va intrebati de ce scriu despre acest subiect aici, pe un blog de ski. Nu, nu are legatura cu Predealul. Pur si simplu, in spatele acestui blog se afla oameni, iar unde sunt oameni sunt si VALORI UMANE. Iar mie personal mi s-a parut cea mai importanta stire in acest inceput fierbinte de saptamana.
In primul rand sa-i scriem numele corect, merita acest lucru: este vorba Gheorghe Lâlă nu Lala (informatie de la Ion Fratila) si era un om de o integritate deosebita (informatie de la dl. Olaru) – ambii antrenori de schi la Predeal.
Eu cred ca daca macar jumatate am fi ca el, atunci nu s-ar mai fura. Pentru ca daca s-ar intampla asa ceva, ar fi nu unul, ci zece care ar sari. Daca jumatate dintre politisti ar fi ca el, s-ar gasi toti autorii necunoscuti de furturi si talharii si s-ar recupera mare parte dintre lucrurile furate.
Mi s-au furat 4 biciclete in 3 ani de zile si de fiecare data politia ma descuraja in mod evident sa fac plangere. Ultima data politistului i s-a facut mila de mine si mi-a spus, pe sleau, ca nu are rost sa sper, sansele sunt 0 (zero) sa o mai recuperez. Evident ca nu am vazut niciuna, dar nu am primit nici macar o cuvant, o injuratura, orice de la Politie.
Asadar haideti sa fim mai curajosi, si sa ii invatam si pe copiii nostri sa fis la fel. Si daca nu putem fi curajosi, macar sa dam dovada de spirit civic si sa ii aplaudam pe cei care sunt.

2 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mai baiatule, sa te duci in ferentari si sa fugaresti toti traficantii de droguri….. si apoi mai vorbim de spirit civic.

  2. Eu zic hai. Sa fim mai curajosi.


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

