Schiind prin noaptea polara

November 14, 2009 at 5:01 pm | Posted in 2010, CupaMondiala, Levi, Povestiri despre Schi | Leave a comment

Schiind in noapte - Levi 2009 Sezonul a redebutat la Levi, in seminocturna polara

Un loc superb intr-o tara ciudata, cu oameni prea reci pentru un sport atat de cald. Mi-e cel putin asa mi s-a parut, spuneam intr-un post anterior. Ei bine, anul acesta, cel putin la televizor, mi s-a parut altfel. Parca mai mult intuneric afara si mai multa lumina in sufletele spectatorilor.

Partia – ca de obicei usoara, a tinut perfect insa. Ca urmare am avut un numar infim de abandonuri, dintre favorite doar Pietilae ratand, calificari cu numere mari in mansa a IIa, iar in ambele manse primele doua au fost aceleasi: Vonn si Riesch.

Pana la urma titlul a plecat in Germania. A fost un mare succes de altfel pentru nemtoaice, dupa  Maria, pe 4, venind sora sa Susanne (ii mai tineti minte pe fratii Mahre), iar pe 7 Katarina Duerr, nr. 50 la start. Katarina Duerr nu este o oarecare. Are 20 de ani, este fosta vicecampiona mondiala de junioare, merge de 2 ani in Cupa Mondiala iar numarul mare de start se datoreaza unei serii nefericite de abandonuri.

3 campioane - Levi 2009Dupa Riesch, pe podium au urcat Vonn si Poutiainen. Intr-un articol postat pe derdelus dar blocat intre aprobarile administratorilor dadeam exact podiumul asta, fara sa numesc ordinea insa. Vad ca imi mai iese inca. Nu uitati, daca vreti sa pronosticati, intrati aici in joc.

Sincer nu am vazut mansa I dar mi-a placut mai mult Vonn. Degaja o forta uluitoare atunci cand ataca. Si ataca atunci cand ecartul este mic. Daca nu croseta pe platul de jos putea sa castige. Si a intrat mai greu in ritm in platul de sus. Pe (semi)abruptul de la mijloc a mers mai ceva ca baietii. In orice caz, a avut o revenire uluitoare…doar la reluare am vazut ca nu a ratat.

Revenirea lui Marlies - Levi 2009Mi-au mai placut finlandezele, se vede ca le place partia. Mi-a placut si Marlies (foto -coutesy to ZOOM). Si nici locul nu este rau la revenire.

Urmeaza cursa baietilor unde i-am vazut favoriti pe Raich & Grange. Dar vorba lui Pin, aici apele sunt mai incurcate.

Sa traim si sa vedem. Si va astept cu pronosticuri.

Rezultate, SL Fem, Levi:

1 Maria RIESCH GER 1:48.71 Head
2 Lindsey VONN USA 1:48.79 Head
3 Tanja POUTIAINEN FIN 1:49.87 Voelkl
4 Susanne RIESCH GER 1:50.04 Head
5 Michaela KIRCHGASSER AUT 1:50.32 Atomic
6 Marlies SCHILD AUT 1:50.35 Atomic
7 Katharina DUERR GER 1:50.39 Fischer
8 Sarka ZAHROBSKA CZE 1:50.69 Head
9 Fanny CHMELAR GER 1:51.15 Head
10 Ana JELUSIC CRO 1:51.62 Atomic

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

