Handbal? De ce nu?

December 14, 2009 at 1:20 am | Posted in alte sporturi | 1 Comment

Astazi am pierdut la handbal: 26-25 cu Spania. Am ratat semifinalele si o “generatie s-a irosit” spunea comentatorul.

M-a impresionat jocul romancelor pe parcursul intregului Campionat Mondial: frumoas, cu nerv, cu o aparare artagoasa si un atac debordant. Am avut ghinion cu Norvegia (24-25) iar astazi Spania a avut mare noroc (o spune siteul federatiei internationale).

Mi-a placut mult si comentariul, pasional dar fara subiectivism, cu usurinta in transmiterea emotiilor, punctelor culminante etc.

Astazi am fost cel putin la nivelul lor daca nu peste. Desi Spania ne-a scos si anul trecut la Ohrid din semifinale. Iar omul lor de baza a fost o romanca (ce soarta cruda): portarita Ciobanu. Chiar si asa, cu trei minute inainte de final era 25-23 pentru noi. Apoi Spania a egalat si cu un minut inainte de final am inscris si ne-am distantat pentru ca arbitru sa dea pasi si sa anuleze golul. Pana la final Spania a atacat steril. In ultima secunda faza de mare spectacol, extrema dreapta a dat o pasa in centru si Aguilar a sarit si a inscris. Am asteptat sa vad ce zice Dragos dar si glasul lui pierise. Ramasese suspendat undeva in eter. Asteptam sa ma readuca in zona bucuriei cu un amanunt pe care nu-l observasem, poate vreo decizie nesperata a arbitrilor. Dar nu s-a intamplat.

Vor mai fi competitii sportive. Am trait insa unul din marile momente ale sportului. Si asta mi-a umplut ziua.

1 Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Am urmarit pas cu pas ultimele evolutii la mondiale si europene. In comparatie cu anul trecut la europene, unde echipa a incheiat pe un loc superior celui de acum, lasand insa impresia ca nu vrea si n-are chef sa lupte sa mearga mai departe, acum am vazut altceva. Acel ceva pe care il doream fetelor si il vedeam la mai toate celelalte echipe: lupta fara rezerve pana in ultima clipa, indiferent de sanse si de forta adversarului. Si numai jocul intamplarii, al norocului si ghinionului, combinat cu regulamentul particular de punctare la trecerea din grupe in faza intermediara, a dus la locul obtinut acum. Pentru mine fetele sunt mult mai sus decat erau anul trecut si le doresc sa nu treaca prea mult pana ce se va dovedi si prin medalii! Mult succes si tineti-o tot asa!


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

