Anularea uneri curse de suflet

January 9, 2010 at 11:44 pm | Posted in 2010, CupaMondiala, Povestiri despre Schi, Povestiri din Cupa Mondiala | 4 Comments

Adelboden este un loc special. Motivul: aici este o renumita partie de GS. Pentru mine insa Adelboden inseamna mai mult. Aici am asistat pentru prima oara, pe viu, la un concurs de Cupa Mondiala. Ba mai mult, am stat alaturi de schiori la recunoastere, am asteptat alaturi de ei startul si am stat de vorba cu Bode Miller, Pranger sau Matt. O experienta de neuitat din care a iesit un articol (usor modificat) in Knox. (vezi articolul aici si aici)
Anul acesta insa ceata ne-a venit de hac, asa ca am avut parte de o anulare in premiera. De cand comentez curse de schi, nu imi amintesc sa fi avut o proba tehnica anulata dupa ce 90% dintre schiori au evoluat in mansa I.

Prima mansa a fost practic castigata de Simoncelli, urmat de Hirscher (foto Reuters) si Kostelic (foto Reuters) la distanta mica. Ce folos insa …

4 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] si detalii aici. 44.430481 […]

  2. Acum e live proba de slalom la Adelboden. Vremea e superba, daca prinzi Eurosport PL. Mansa a doua e probabil la 14:30. Numai bine!

  3. […] castigat Lizeroux, urmat de Hirscher si Kostelic, ultimii doi aflandu-se si ieri pe podium, fara acelasi folos […]

  4. […] Lizeroux, dupa o mansa secunda cum rar mi-a fost dat sa vad. A fost urmat de Hirscher si Kostelic, ultimii doi aflandu-se si ieri pe podium, fara acelasi folos […]


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

