Partia de la Flachau

January 13, 2010 at 8:22 pm | Posted in Austria, CupaMondiala, Povestiri despre Schi, Povestiri din Cupa Mondiala | 7 Comments

Flachau este o statiune micuta pentru standardul occidental (imensa pt standardul romanesc). E adevarat, este unita cu o alta statiune si face parte din SkiAmadee – cel mai mare spatiu venind din Est sau cel mai estic spatiu mare – dar tot mica ramane. Impresia pe care o ti-o lasa partiile din Flatach este de partii plate si schi prin padure. Totusi partia de Cupa Mondiala, mai ales in nocturna, este foarte dificila. Iata finalul intr-o imagine de la Julia Mancuso. In plus, fiind in padure, de multe ori este gheata.

7 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. cine a scris articolul despre partia din Flachau este un categoric tampit! sunt instructor de schi in cadrul scolii Herman Maier, schiez de 8 ani in Flachau, partia lui Herman Maier nu este in nicio padure,am fost prezent si pe 12 ian.2010 aici, nu era si nu este nicio gheata, omul care scrie articolul asta, la un moment dat confunda Flachau cu Flatach, care este o alta statiune aflata la baza ghetarului Molltaler, pe cand Flachau este una dintre cele mai mari si mai occidentale statiuni de schi din Austria, omule, pe ce lume traiesti! ai schiat vreodata pe aici? Flachau este snow space, resedinta celui mai mare domeniu schiabil din toata Austria, care se numeste ski amade! asta inseamna ca daca ai cumparat un skipass de aici, e valabil in 25 statiuni din Austria !!! cu o suprafata totala de 850 km partii si 270 lifturi! omule, nu esti intreg la cap, cum poti spune ca Flachau e o statiune mica si nu occidentala, cine naiba esti? cum sa fie partii plate, esti nebun? pai altfel nu era omologata FIS partia numita chiar Herman Maier!!!….

  2. Am inlocuit Flatach cu Flachau in postul anterior. Noi facem tabere la Flatach, poate de aici neatentia mea. Imi cer scuze inca odata. Da, am schiat in Flacahu, evident nu asa mult ca Dvs., si mi-a lasat impresia unei statiuni mici in comparatie cu altele din Austria, insa care face parte dintr-un spatiu urias.
    Eu am scris articolul si imi asum eroarea. Doina Stanescu spunea ca suntem asa cum ne exprimam.

  3. – da asa e, va inteleg…va urmaresc si acum in comentarii an de an; sper sa veniti la Flachau sa schiati, eu va astept, in fiecare zi dupa ce imi termin scoala la ora 14 sunt dispus sa schiem impreuna…Flachau e o statiune care se afla mereu in top 5 al celor mai bune statiuni de schi din austria…dar pt asta e bine de stiut ca exista site-ul bergfex.at pt a va putea informa de multe lucruri importante…va salut si numai bine ..de aici de acasa de la Herminator….

  4. Domnule antrenor ,mi-au mers la suflet comentariile dumneavoastra si va impartasesc punctul de vedere referitor la schiul romanesc.Ar fi o mare onoare sa va cunosc si daca ar fi posibil ,baiatul meu de 14 ani, sa faca cateva stagii de pregatire comuna in Flatach, cu micii schiori austrieci.Visul lui este sa devina campion mondial de juniori la slalom si va rog sa ma credeti ca talent are.Cu stima.

    • @V.Tulburean: Felicitari pentru Alin! S-a dea Dumnezeu sa devina campion mondial la slalom:)

    • salut!!! eu sunt 4 ani la rand de cand vin sa schiez la Flachau si este absolut splendid! Daca vreti ne am putea intalni sa bem o bere eu ajung pe 27 ianuarie si raman pana pe 3 februarie. Numai bine.Cosmin

  5. […] SGul masculin alte doua perle: Herman Maier este nascut in Schladming (oare ce parere au orgoliosii concitadini din Flachau) iar Axel Lund Svindal este campion mondial la slalom […]


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

