Poze de la Kitz …

January 25, 2010 at 12:29 am | Posted in 2010, Austria, CupaMondiala, Povestiri despre Schi, Povestiri din Cupa Mondiala | Leave a comment

A trecut si cea mai dificila coborare din lume. Ani de zile am comentat aceasta cursa, desfasurata pe o partie de Cupa Mondiala pe care o stiu atat de bine. Apoi, de prin 2004, Eurosportul nu s-a inteles cu ORF si a zis pas la cursele din Austria. Probabil ca se stia de aceasta ruptura caci inainte cu cativa se dadea deja doar cate un rezumat de vreo 15 min. Anul trecut o fi venit cineva nou la Paris, caci lucurile s-au schimbat. Au reaparut cursele austriece, inclusiv cea de la Kitzbuhel. E adevarat, s-a dat tot putin, caci era la concurenta cu Australian Open.

Anul acesta a fost toata cursa din cate mi-am dat seama. Mai putin poate bucata aceea luuuuunga si plata de  pe drumeagul de dupa Steilhang. Imi cer scuze dar nu pot retine denumirile austriece. Imi place mult partia, o stiu bine, insa cu cateva exceptii numele locurilor nu le stiu.

Am avut noroc. Imediat dupa concursul copiilor am prins cateva coborari, printre care si cea a lui Cuche. A fost singurul care a strans bratele in traverseul valurit dinaintea sosirii. Si a castigat.

Astazi, la slalom, a castigat Felix. Este primul sau succes in Cupa Mondiala, la fix 31 de ani si 3 zile de la victoria tatalui sau pe aceeasi partie. Este prima dubla obtinuta de tata si fiu pe aceeasi partie de Cupa Mondiala.

Iata cateva poze de astazi (Reuters).

Cuche a mers si la slalom ca sa puncteze la combinata (castigata de Kostelic).Nu a dat rau…

Ligety, din nou magistral, desi pe blog el zice ca “mai mult s-a plimbat”🙂

Invingatorul nu a mers frumos dar asta nu l-a impiedicat sa se bucure la sfarsit.

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

