Intrebari pentru Campioni

February 28, 2010 at 7:48 pm | Posted in 2010, CupaMondiala, FinalaCupeiMondiale, Povestiri despre Schi | 7 Comments

Jocurile Olimpice s-au incheiat. Sezonul continua insa. Urmeaza competitiile Cupei Mondiale cu Finala de la Garmisch-Partenkirchen.
Mari schiori precum Lindsey Vonn, Maria Riesch sau Bode Miller si-au incununat cariera cu cel mai pretios trofeu. Sa vedem cum vor incheia acest sezon de aur.
In perioada 9-14 martie vom fi la Garmisch special pentru a vedea cursele finale si pentru a-i intervieva pe marii campioni. Daca aveti vreo intrebare pentru vreun schior sau antrenor din Cupa Mondiala, va rog sa o transmiteti ca un comentariu la acest post. Raspunsurile vor fi postate dupa 15 martie.

7 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Bode Miller, Lindsey Von, Maria Riesch, Ted Ligety sau Benny Raich? Va rog sa le transmiteti aici iar noi le vom transmite. Raspunsurile vor aparea sub forma de interviu dupa 15 […]

  2. […] pentru ei sau pentru un alt schior sau antrenor prezent in finala, va rog sa mi le transmiteti aici. Voi incerca sa le transmit celor vizati, iar raspunsurile le voi posta dupa 15 […]

  3. as avea o intrebare pentru bode miller: in ce loc ii face cea mai mare placere sa schieze (nu neaparat din statiunile de cupa mondiala)?

  4. s-a facut

  5. se pare ca ramane intrebarea mea fara raspuns…. http://www.universalsports.com/blogs/blog=bodemillersblog/postid=456512.html#skipping+finals+rest+ankle

  6. Sorry Radu. Sper sa mai treci pe aici si din GP. Eu as fi cel mai interesata cum s-au descurcat schiorii care au fost la inceput de capul lor. De exemplu Ivica. Sau poate il prinzi pe tata Zahrobsky sa-ti impartaseasca putin tin experienta lui.

    Si sigur ca n-ar fi rau sa sondezi terenul si legat de iesirea de sub tutela federatiei nationale. Cred ca Jaerbyn este sau a fost in situatia asta.

    Tot despre chestiuni din astea sindicale ai putea vorbi si cu Anja Paerson. Intr-o vreme era foarte revolutionara.🙂 Pe ea poti s-o intrebi si planuri de viitor, umbla vorba ca ar vrea sa se retraga.

    • @P:Dupa cum povesteam, am asteptat ceva ca sa ii intreb pe Ivica. Pana la urma mi-a rasp amabil si binevoitor insa mi-a zis ca nu ara prea multa putere. M-a trimis la Kilian, care este aici si cu care chiar vroiam sa vb. Kilian a decis sa se lase de competitie si vrea sa se implice mai mult in a-i ajuta pe alti schiori. M-am bucurat sa aud asta, i-am povestit, el a fost deschis si m-a rugat sa ii descriu problemele pe email.
      @D: Am aflat si eu dupa ce am venit aici ca Bode nu vine. Imi pare tare rau. Pana acum campionii olimpici au castigat, cred ca avea si el o sansa. C|at despre intrebare, las ca il intreb data viitoare:)


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

