World Cup Finals – Update inainte de GS baieti si SG fete

March 11, 2010 at 9:39 pm | Posted in WorldCupFinals | 5 Comments

Ninge Maine sunt programate uriasul baietilor si superGul fetelor. Afara ninge din ce in ce mai tare. Sper sa nu avem vreo surpriza.

Partiile sunt tot cele de astazi, serpuind paralele prin padure. Startul fetelor este un pic deasupra locului de unde pleaca baietii, imediat deasupra portiunii abrupte.

La baieti am vazut deja cum a fost montata prima mansa, cu multe duble inainte de Freier Fall pentru a urma linia partiei. Buza de la Freier Fall se ocoleste prin dreapta, acolo cred ca este un punct cheie cu o poarta oarba dupa ruoperea de panta. Sa vedem cum se vor descurca baietii, perceptia lor este de multe ori total diferita.

Globurile de maine In ce priveste Globul de Cristal, Ligety este primul in clasament. Imi doresc sa faca o cursa fara greseala de astazi (cand a intrat in zapada moale din afara trasei) si fara sa cada. M-as bucura sa castige, tocmai pentru ca stilul sau este “modern si riscant”. Interesanta si lupta dintre Janka si Raich, intre care siunt doar 38 pct. Referindu-se la marele Glob, Axel Lund spunea ca, pana astazi, favoritul sau era Janka. Se astepta sa transeze lupta in favoarea sa la SG. “Acum este” ….(sta, se gandeste un pic) “tot Janka”.🙂

La fete se stie castigatoarea Globului de Cristal al specialitatii: Lindsey Vonn. Lucrurile nu sunt asa de clare in ce priveste marele Glob, mai ales dupa cazatura de astazi.

Aceasi greseala Am scris pe Twitter, mi se pare un deja vu. Lindsey face mereu aceeasi greseala la urias: cade pe interior si infata, pe viraj la dreapta (pe piciorul stang exterior), se roteste si loveste plasa de protectie. Si asta dupa ce scoate timpi intermediari f buni. Probabil antrenorul ei stie si se gandeste deja la ce sa faca peste vara.

5 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vezi ca azi a fost si Eberharter acolo. A lansat o critica dura la adresa sistemului actual din federatia lor. Si a povestit de planurile lui de antrenorat. Daca-l mai prinzi maine, ia intreaba-l cat ar cere ca sa faca o grupa competitiva de juniori din Ro.😀

  2. Ma spanzura astia din federatie🙂
    Nu l-am vazut ca as fi vb cu el.
    I-am vazut insa pe Ghedina si pe Janica. Cu Ghedina am tot stat de vb, e la fel de nebun ca pe vreme concura. Janica e destul de reticenta la interviuri insa.
    Imi place ca esti hotarata. Sa ma pui in CC cand vb cu Killian.

  3. El de fapt se ocupa de altceva. Tot antrenamente, dar din astea care sa mobilizeze lumea sa faca sport. Numai ca a zis ca ar fi o provocare interesanta sa revigoreze schiul lor la nivel de varf. Si atunci m-am gandit ca stiu eu o provocare si mai si.😆

  4. […] anul trecut, e pe partie. Vestea buna e ca nu arata rau, chiar daca rateaza doua porti la intrarea pe abrupt de care povestea Radu […]

  5. Vezi ca si Ondrej Bank e unul dintre independenti. A mers pe urmele familiei Kostelic, dormind in masina ca sa poata concura la Cupa Mondiala. Am incredere ca stii ce sa-l intrebi.😀


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

