GPK update: Ce au zis castigatorii de astazi

March 12, 2010 at 10:28 pm | Posted in FinalaCupeiMondiale | 3 Comments

Lindsey Vonn
Lindsey Vonn a castigat SGul de astazi si Globul mic al specialitatii. Maine va primi si Marele Glob. A vorbit in germana. Unde nu am inteles m-a ajutat Claudia (multumesc!)
“Am crezut ca Maria v-a castiga, dar cu cateva minute inainte de start am stiut ca voi reusi.
Sunt foarte mandra si multumita la sfarsitul sezonului.
Am vrut sa castig nu numai punctele dar sa castig si aici, la GPK.
La JO am avut acelasi accident la mana. Nu a fost usor dar sunt obisnuita.
O sa o sustin maine pe Maria.
Sunt multumita sa fiu spectatoare maine.
La sfarsitul sezonului a fost dur pentru noi dar suntem prietene bune.
Pastrez medalia de la Vancouver ca pe o comoara. (Aici nu sunt sigur daca a tradus bine Claudia:) E la loc sigur. De unde sa stiu daca nu intra cineva in camera de hotel…
Acum o sa merg sa dorm, apoi, diseara, la Bull Party” (petrcerea sponsorului sau -Red Bull. La ora respectiva Lindsey nu stia ca va mai primi odata trofeul)

Carlo Janka
Carlo a castigat uriasul de astazi si si-a asigurat Marele Glob pe care il va primi maine.
“CJ: De dimineata nu eram sigur de victorie. Apoi, dupa mansa intai, mi-am spus ca trebuie sa atac mai mult daca vreau victoria. Au foist cateva pasaje dificile dar m-am descurcat.
Q Gerd Rubenbauer: Mai ai motivatia acum, dupa ce ai obtinut totul (JO, Camp Mondiasle, MareleGlob)?
CJ: Am reusit aproape totul dar mai am cate ceva de obtinut.
Q AFP: Care sunt modelele tale?
CJ: Hermann Maier, iar dintre elvetieni, Mike von Grunningen.
Q: Ce urmeaza acum pentru tine? va fi o petrecere mare in Obersaxen (locul de unde e CJ)?
CJ: Da, probabil. Apoi in martie Campionatele Nationale, in aprilie testari cu noile schiuri (nu, nu trece la HEAD🙂 ), iar in mai voi avea ceva timp liber.
Q TabereCuSuflet (TS): Care este cel mai pretios trofeu din cele obtinute de tine?
CJ: Medalia de la JO, pentru ca JO sunt la 4 ani. Campionatele Mondiale doar la 2 ani iar Globul de Cristal in fiecare an.
Q TS: Ti-a schimbat viata cu ceva medalia de aur de la Vancouver?
CJ: Nu, cu nimic. Poate ma stie mai multa luzme pe strada.
Q TS: Cum ti-ai caracteriza stilul?
CJ: Ergonomic si eficient.
Q TS: Cheia succesului din acest sezon?
CJ: Pe partie fac exact ceea ce trebuie sa fac pentru a castiga.

3 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Da, ce sa mia zic…bravo lui, mnerita se pare toate astea…
    Sa fie sportivul anului in elvetia anul asta ?

  2. Cine e abonatul din fiecare an? Federer parca, nu? Are sanse bune sa-l ia zic eu.

  3. Anul trecut a fost Cuche. L-a luat pe Federer!😉


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

