GPK: Photos from Mircea

March 18, 2010 at 1:22 am | Posted in FinalaCupeiMondiale | 1 Comment

Nu mai are rost sa spun ca la Garmisch am fost singurii ziaristi romani. Ma mandresc totusi cu faptul ca am castigat respectul gazdelor.
Spre marea mea bucurie am intalnit cativa romani. La slalom am dat nas in nas cu Alexandru Golaes, fost schior de performanta, si cu fratele sau. Sunt administratori la o pensiune din Austria, aflata la 20 km de Garmisch.
Un alt roman cu care ne-am intalnit, a fost Mircea Stroescu, fost responsabil peste centrele de inchirieri pe vremea lui Ceao. A plecat in Germania inainte de ’89 si si-a facut un rost la Garmisch. Tot timpul vesel, ne-a povestit o groaza despre Rossi Mittermeier, despre Maria Riesch si parintii ei, care sunt foarte bogati, despre Fanny Chmelar si despre multi altii. “Aici e un sat. Fiecare se cunoaste cu fiecare.” spune el.
La premierea de la slalom a stat chiar langa Lindsey si ceilalti campioni. Le-a cerut un autograf, dar pentru ca nu avea hartie le-a dat o hartie de 50 de Euro.:)
Iata cateva poze facute de Mircea.

1 Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. normal…acelasi mod efeverscent a lui Mircea..mi-e dor de el..de Lucia..si de Garmisch…de amintiri din copilarie…de amintiri de suflet…


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

