Aksel from Atomic to Head

May 12, 2010 at 5:34 pm | Posted in 2011, Povestiri despre Schi | 1 Comment
Tags: , , ,

Dupa cum ati vazut, Julia nu este singura care a schimbat schiurile. Poate cel mai important transfer a fost cel al lui Aksel Lund Svindal, de la Atomic la Head. Fie spus intre noi, daca nici acum Head nu sparge suprematia Atomic …

Dar nu despre asta vreau sa va povestesc, ci despre ce mai fac schiorii de Cupa Mondiala, acum, cand afara este cald si bine. Ca am inceput cu Aksel, este doar o intamplare. Ma rog, nu chiar o intamplare. Cred ca sunt multe de zis despre viata schiorilor in intersezon. Sincer sa fiu, mi se pare muuuuult mai interesanta. Daca in timpul iernii de multe ori avem de a face cu un robot programat dor pentru de schi, acum vedem oameni adevarati. Inaugurez cu ocazia asta tagul Waiting for the snow, caci am de gand sa scriu si despre alti campioni in asteptarea iernii.

Asadar de ce Aksel? In afara de faptul ca reprezinta transferul verii in schiul alpin, l-am intalnit la Garmisch si mi-a placut foarte mult.

Dupa ce a trecut la Head, vorbind in termeni foarte frumosi despre cei de la Atomic, a trebuit sa testeze tot echipamentul de concurs. Cel mai greu a fost la testarea claparilor: “Uneori a fost de-a dreptul dureros!” spune pe blogul sau. “Nu este o placere sa schiezi cu clapari care nu se potrivesc. Si sa trebuiasca sa ti scoti si sa ti pui infrig in frig.”….Brrr.

Apoi a facut un tur pentru filmari in nordul Norvegiei. Am luat cateva poze superbe de pe blogul lui, cerandu-i permisiunea evident. Enjoy! Am scapat si doua poze neoficiale cu schiurile si claparii sai.

1 Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Campionul olimpic Aksel Lund Svindal despre rolul claparilor si tehnica in schiul de mare performanta: […]


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

