1 an de Povestiri pe WordPress

November 15, 2010 at 9:57 pm | Posted in Povestiri despre Schi | 2 Comments

In urma cu ceva timp, pe vremea cand nu prea intelegeam diferenta dintre un site si un blog, am primit cadou domeniul radusavin.ro. Many 10x Adriana J! Am creat primul blog cu gandul sa ii transfer domeniul, insa am aflat ulterior ca blogspotul nu permite acest lucru (decat cu un cost), asa ca blogul a ramas in asteptare.
Pentru ca simteam nevoia sa comunic cu cei care urmareau cursele de schi, la Campionatul Mondial Val d’Isere 2010 am reactivat blogul. Pe vremea aceea habar nu aveam despre nr vizitatori, hituri etc. si, din pacate, blogspotul nu ma ajuta, dar cred ca in acea perioada au fost niste cifre insemnate. Tin minte ca un numar de 50 de comentarii per articol era ceva obisnuit.
La sfarsitul sezonului m-am hotarat sa ma mut pe o platforma cu mai multe facilitati. Ultimul articol pe radusavin.blogspot .com a fost Edit, JO 2010, Help care, dupa cum remarca Pin, este primul articol gasit de google la cautarile “radu savin”.
In octombrie 2010 mi-am luat bagajele si m-am mutat de pe radusavin.wordpress.com. Numele a fost ales mai degraba pentru continuitate, decat pentru ceea ce urma sa fie blogul.
Dupa un an de wordpress, ne putem lauda cu 222 posturi, 405 comentarii si peste 13 000 de vizite.
Cele mai citite 10 articole au fost
Unde schiem in Austria
Amintiri
10 clickuri pentru Edit
Ski fond – un nou Herminator
Prima zapada
De ce nu mai comentez la Eurosport
Daniel Albrecht se intoarce
Loturile nationale de schi si snowboard
Recunoasteti personajul
Campionatele Nationale ale Romaniei
…iar cele mai apreciate articole au fost
De ce nu mai comentez la Eurosport
World Cup Finals
Am ramas fara Edit?

Va multumesc! Increderea voastra a fost combustibul de care am avut nevoie pentru a merge mai departe. Nu imi doresc decat sa am energie pentru a continua ce am inceput.

2 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Acum, daca ti-a fost taiat motul, iti urez multi ani inainte si tine-o tot asa. Felicitari pentru tot ce ai scris.
    Mie ai reusit sa-mi redeschizi apetitul pentru a urmari ce se mai intampla in schiul mare, pierdut cu muuult timp in urma (cred ca de pe vremea lui Tomba). Tie si lui Pin, desigur, va multumesc.

  2. Multumesc Radu pentru felicitari:)
    Ma bucur.
    Sa stii ca imi sunt tare dragi comentariile tale.


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

