Alpine Ski World Cup | Levi – etapa cu nr 2

November 15, 2010 at 6:30 pm | Posted in 2011, CupaMondiala, Levi | 1 Comment
Tags:

In weekend a avut loc a doua etapa a Cupei Mondiale. Au castigat Marlies Schield (cu o mansa secunda de vis – foto GEPA) si JB Grange. Amandoi au stat pe bara un sezon lung si chinuitor, asa ca mai dulce e victoria
Noroc cu Pin, ca ne tine conectati la Cupa Mondiala. De la ea am aflat rezultatele. Multumim Pin:)
Pe de alta parte e trist cand ma gandesc ca atatia ani mi-am construit programul dupa etapele Cupei Mondiale iar acum nu mai gasesc timp sa vad o cursa… Imi amintesc ca am comentat primul concurs de la Levi transmis de Eurosport, un slalom de Europa Cup. Era una din rarele transmisii live din Cupa Europei si se bateau doi tineri slalomisti, Pranger si Walchofer (da, Miki, marele coborator – sic!)
Acum prioritatile s-au schimbat, iar daca e frumos afara prefer sa organizam o iesire la catarat sau sa iesim la o TeamXpert Bike Day
Iar daca avem de ales, preferam sa lasam televizorul si sa vedem concursurile de schi la fata locului, cum s-a intamplat la Garmisch in finala de anul trecut.
Sorry Pin, I didn’t mean to let you down…

Am vazut intamplator stirea de 30 de sec de pe TVR.
Salut Monica! Nu stiu cine a facut stirea, dar sa stii ca un schior nu are cum sa bata recordul partiei, chiar daca il cheama JB Grange. Asta pentru ca la schi lungimea traseului nu este niciodata egala, fiecare mansa fiind montata diferit, asa ca pur si simplu nu exista un record al partiei. Sper sa nu va supere comentariul meu. Succes pe mai departe.

1 Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hug.


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

