Snow update 11-12 dec | Predeal & Sinaia

December 13, 2010 at 2:41 pm | Posted in Predeal, Sinaia | 1 Comment
Tags:

Sambata si duminica ne-am plimbat intre statiuni in cautarea zapezii. La Predeal s-a dat drumul la tunuri si este mai multa zapada decat anul trecut pe vremea asta. Se pare ca vom avea o iarna darnica.
Daca sambata cerul era acoperit de nori si ningea indesat la minus 10 C, duminica de dimineata era senin si un ger de crapau pietrele: -12 C. Intreg Bucegiul straluceau in soare, incarcat de zapada proaspat cazuta. Se anunta o zi frumoasa.
Dupa ce sambata am incercat partia de la Predeal, duminica l-am preluat pe Ionut cu gandul sa incercam si Sinaia. Am trecut de furcile caudine ale doamnei Doina, casiera de la Sinaia, care urca foarte rar pe munte si doar transmite lucruri de genul: “Nu se schiaza, Nu e zapada, Bate Vantul etc.” Ca sa apreciez corect daca merita sa urc, am sunat un amic care fusese cu o zi inainte, si care mi-a spus ca a suflat vantul si a ramas doar baza facuta inainte de 1 decembrie. In plus, sus erau – 20 C, asa ca am presupus ca zapada era beton.
Si uite asa am ajuns din nou la Predeal. Pe partie era mai putina lume decat sambata, insa mai multe pietre. Pe partia de sus, la brad, se putea merge bine pe langa fostul teleschi, in rest erau pietre. Pietre aparusera si pe Partia Cocosului, pe panta mediana de dupa portiunea plata. Pe Subteleferic s-a amenajat, in vara, cursul unui parau, si e plin de pietre pe drumul de acces catre telescaun. In rest parea ok. Cel putin asta ziceau cei care s-au dat pe acolo. Si nu erau putini. Pe Clabucet au mers toata noaptea tunurile si era zapada suficienta.
In padure, la Castelul Spiridusilor, am dat de un pulver de vreo 30 cm. Erau insa destule capcane neacoperite inca.
Am pus mai multe Foto pe blog.taberecusuflet.ro

1 Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] urcam de pomana la cota 2000, am dat niste telefoane si am aflat ca nu prea e de mers. Vezi detalii aici. Si uite asa am ajuns din nou la Predeal. Pe partie era mai putina lume ca sambata, dar destul de […]


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

