Snow Update 15 ian 2011 | Unde sunt zapezile de altadata?

January 16, 2011 at 1:36 am | Posted in Povestiri despre Schi, Predeal, Sinaia | 1 Comment
Tags:

 

Vremea a luat-o iar razna. Temperatura in termometre este ridicata iar muntii sunt mult prea golasi pentru un ianuarie decent. Cu toate astea ieri am fost la schi si nu am regretat un gram.

Gandind logic, cu cat esti mai sus, cu atat esti mai aproape de o partie cu zapada buna. Asa ca plini de optimism ne-am fixat ca obiectiv Sinaia. Culoarea predominanta cu care ne-a intampinat muntele, un verde inchis de nimic bun prevestitor, precum si anuntul din geamul dnei Doina (casiera de la statia de jos) cum ca bate vantul, ne-au facut sa ne mai gandim. Asa ca am trecut la planul B si am ajuns la Predeal. Aici primul lucru pe care l-am vazut a fost Varianta dezgolita, cu noroiul care se zarea in transparenta zapezii. Asa ca primul gest a fost sa ne punem mainile in cap. Lucrurile pareau sa stea mult mai rau decat ne-am fi imaginat iar noi incepeam sa avem aerul celui care mergea cu placa de surf prin Sahara in cautarea valurilor. Apoi insa ne-am intalnit cu Dl. Mihai Olaru care ne-a spus ca zapada e buna pe partie. Nu prea ne venea sa credem dar tot nu aveam ce face altceva, asa ca ne-am urcat pe schiuri. Si…surpriza: partia Clabucet avea un strat de 1m inaltime de zapada pe toata lungimea si latimea. Erau foarte putini indrazneti asa ca toata partia era numai a noastra si, chiar daca a dat si o rapaiala, zapada era numai buna de schi: nici prea moale, nici prea gheata. Am schiat si in nocturna, iar spre seara partia era spustie iar zapada aluneca si mai bine, asa ca am convins cu greu copiii sa mergem acasa🙂

Spre seara am primit vesti de la Demi care a fost la Sinaia.  Ma grabesc sa vi le impartasesc, impreuna cu cateva poze:

“Zapada a fost extraordinara. Peste zapada veche erau 5 cm de zapada proaspata. Din pacate pe partia cea mai buna (in lungul teleschiului) si-au pus unii porti si au facut antrenament. Si nu un singur slalom ci doua, astfel incat sa ocupe aproape toata partia. Mai mergea si Valea Soarelui si o partie ingusta in stanga telescaunului, cum cobori. Nu a fost foarte frig si, de aceea, dupamasa, in partea de jos se cam inmuiase zapada.
A cam batut vantul insa!
Telescaunul cel nou din Valea Soarelui a mers toata ziua dar nu am vazut oameni urcand cu el. Trebuie alt abonament decat la Cabina si nu se duce nimeni. Tot faceau invitatii la megafon sa se duca lumea dar nimic!!!!

Spre 1400 este mort(vezi pozele).

Am mai uitat ceva! Abonamentul pe zi este 142 Lei! Adica 35 Euro! Cam cat la Solden!
Si se mai mira cei de la Teleferic ca nu e lume si nu au bani sa isi plateasca angajatii…”

Foto: Tabere cu Suflet & Demi

1 Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Mai multe detalii aici: unde-sunt-zapezile-de-altadata […]


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

