Alpine Ski World Cup | Super Bansko

February 26, 2011 at 10:52 pm | Posted in Uncategorized | 2 Comments

Astazi a avut loc proba masculina de supercombinata. Am avut parte de o mansa de SuperG impresionanta. De ce cursa am avut parte!
Nu stiu cum s-a vazut la TV dar pe mine m-a coplesit. La fel ca in 2009, cand am comentat cursa din studio, am fost impresionat de cat de solicitanta este partia pe toata lungimea. O partie barbateasca.
Ziua nu a inceput grozav, cu o coada de 1 h la gondola in care copiii si-au cam pierdut rabdarea. Era un cordon pt VIPuri, echipe si media pe care intrau mai multi decat pe coada normala, asa ca mai sa pierdem mansa I.
Pana la urma am ajuns la tanc, dar pana am ajuns in locul ales pentru mansa de slalom, balul incepuse deja. Mi-a placut Neureuther, care a coborat cand deja ne faceam planul pentru pauza.
In mansa a IIa am avut un loc care a facut toti banii. In afara de zona finala, cu o vizibilitate remarcabila de altfel, mai sunt doar 2 zone pt spectatori: sus si la mijloc. Noi ne-am asezat la mijloc,langa restaurantul Shatra (dap, asa-l cheama, in bg inseamna cort), in locul unde se afla poarta verticala urmata de o albastra excentrica pe abrupt pe care o ratau multi. Doar 2 sau 3 schiori au mers uns in aceasta portiune. In poze se vede foarte clar. Am poze cu toti si de abia astept sa le decarc. Innerhofer este unul dintre ei. A atacat forte larg, aproape de fanionul exterior al portii albastre dinainte de abrupt.
Dupa cursa copiii au inceput vanatoarea de autografe. Cu ocazia asta am stat de vorba cu cativa austrieci mai putin cunoscuti, cu Matteo Marsaglia si cu francezii Memillod si Favre. Dar cel mai mult mi-a placut sa stau de vorba cu Dl. Gunther Hujara, eminenta cenusie a Cupei Mondiale cum il numeam pe vremea cand comentam. Vazand ca il cunosc, copiii l-au asaltat cu cereri de autografe, spre marea sa surprindere:)
Toate pozele (deocamdata) pe contul radusavin de pe facebook.

2 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Nimic nu se compara cu o relatare buna de la fata locului!

  2. Multumim Radu:)


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

