Snow Update | Sinaia

March 16, 2011 at 10:50 pm | Posted in Sinaia | 1 Comment
Tags: ,

Chiar daca la inceputul saptamanii mirosea a vara, Iarna nu a plecat inca de la munte. Duminica, la Sinaia, se schia in conditii bune, iar zilele urmatoare se asteapta alte ninsori.
Am primit in sfarsit pozele de la Gump. Le urc impreuna cu textul:

13 cu noroc
Duminica, 13 martie, am dat 5 coborari pe Carp plus una in Valea Dorului. In general am refacut traseul concursului FreeRIDE FEST in conditii mult mai calde insa. Am facut si poza la termometre:  la 2000 arata 4 C iar la 1500 la ora 17:00 erau 13 C. A fost ca un fel de sfarsit de aprilie, ne-am dat si pe fata mare ba inghetata ba fleoscaita. Frumos tare  insa a fost Firul Carpului: avea zapada cea mai prietenoasa iar travesarea in Drumul de vara era facila.

In v dorului era zapada as zice eu buna, si chiar si pe Scandurari era o idee.
Variantele Carpului erau insa mult mai interesante .

Text & foto: Gump

1 Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Drept dovada iata cateva poze de ieri de la Sinaia. […]


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

