Portrete de Campion: Horia Colibasanu II

September 7, 2011 at 10:44 am | Posted in alte sporturi, Portrete de Campioni | Leave a comment
Tags: , , , , , ,

Horia Colibasanu are deja portret in Galeria Campionilor. Astazi am gasit pe net un articol care resuseste sa transmita foarte bine motivul pentru care il consider pe Horia un mare Sportiv si, mai ales, un mare Om.

Articolul apartine Danielei Oancea. Nu contine lucruri noi, insa este insa complet si bine scris. Iata un fragment:

Deşi are din plin simţul umorului, sportul pe care îl practică nu are nimic amuzant. În 2008, când încerca o ascensiune pe Annapurna, a fost martor la moartea spaniolului Iñaki Ochoa de Olza, alături de care a stat trei zile la peste 7 000 de metri încercând să-l salveze. În 2010 a plecat în căutarea unui alt alpinist spaniol, Tolo Calafat, pe care însă nu a reuşit să-l găsească. Anul acesta pe Makalu, Colibăşanu şi partenerul său au încercat zadarnic să o salveze pe alpinista elveţiană, Joelle Brupbacher.
„Am intrat în limita resurselor mele, dar mi-am dorit enorm să o pot salva“, mărturiseşte cu regret Colibăşanu.

Citeste articolul complet
Sursa: Daniela Oancea | cariereonline.ro | 6 septembrie 2011

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

