Spectacol la Bansko

February 26, 2012 at 4:57 pm | Posted in 2012, LindseyVonn, MariaRiesch | 9 Comments
Tags: ,

De multe ori cursele fetelor par mai putin spectaculoase decat cele ale baietilor. Nu a fost insa si cazul cursei de SuperG de la Bansko (Bulgaria). Atmosfera in tribune a fost balcanica, animata de vuvuzelele Fibank, iar pe partie am avut parte de un spectacol deosebit.

Partia de Cupa Mondiala poarta numele lui Alberto Tomba si este, in opinia mea, una dintre cele mai dificile din Circul Alb feminin. Acest lucru s-a vazut: au fost o multime de evolutii marcate de emotii, in picioare si nesigure. Am vazut insa si evolutii incantatoare, precum si schimbari de pozitie pe final.
Prima care a mers fara frica a fost Tina Weirather (Liechtenstein). A virat cu soldul jos, a atacat din timp si a mentinut o trasa buna.
Lindsey Vonn (SUA), marea favorita, a inceput agresiv, a avut doua contrarotatii si, la punctul de cronometrare de la Restaurantul Satra (intrarea in al doilea abrupt) avea peste jumatate de secunda de recuperat. De aici ne-a aratat de ce este cea mai buna schioare de la Annemarie Proll Moser incoace, alunecand cum numai ea stie sa o faca si castigand cea de a 51 cursa de Cupa Mondiala.
O alta mare favorita, Elisabeth Goergl, a avut capul in alta parte: a gresit copilareste in portiunea plata de la start.
Nici Mariea Riesch nu a avut mai multe motive de bucurie, pe ea tradand-o alunecarea.

9 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Austriecii zic ca pe partia fetelor o cheama Marc Girardelli. Aia de slalom a baietilor e Tomba.

    Prea multa lume a taiat viteza pe abrupt, dar cele trei fete din fata au fost mirifice.

  2. Nu stiam ca se cheama altfel. Ciudat, partia e identica…

  3. Ei au zis ca sunt doua diferite. N-am fost acolo, nu stiu care dintre voi are dreptate.🙂

  4. Intotdeauna celalalt🙂
    Probabil ca nu am vazut eu bine.

  5. Nu neaparat. Alfabetul chirilic pare un obstacol de nedepasit. Inca nu am aflat cum ii zice pana la urma statiunii in care au fost fetele saptamana trecuta. Doar numele hotelurilor la care au stat, ca le chema pe engleza.😀

    • Da-mi un link si te ajut.

      • Nu stiu ce link. Parerile sunt impartite, unii au zis ca au locuit in Krasnaia Poliana, altii ca in Rosa Khutor.🙂

        Am intrebat-o si pe Edit, mi-a zis ca nici ea nu stie unde e.

  6. http://www.fis-ski.com/pdf/2012/AL/5225/2012AL5225.pdf

    Aici scrie tot Marc Girardelli. Totusi am cautat pe planurile din Bansko si n-am dat de partia asta.🙂

    Dar e alta decat cea pe care s-au tinut cursele baietilor.

    • Nu pot sa descarc pdful nici de la tine nici de pe site.
      Cat am vazut din cursa pare aceeasi partie. Poate doar in partea de sus sa difere, insa ma indoiesc sincer. Dar cine stie …


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

