Sinaia la sfarsit de martie

March 30, 2012 at 7:38 am | Posted in Uncategorized | 1 Comment

Iarna generoasa ne lasa inca sa ne bucuram de alunecarea pe zapada. La Sinaia se pot schia cam toate firele si se ajunge pana la 1400.
Saptamana aceasta am facut iesirea traditionala de la sfarsit de martie de la Sinaia. A fost prima oara cand am schiat anul acesta aici. Poate din acest motiv mi-a placut atat de mult:)
A fost o zi cat se poate de placuta. Am schiat cu Fox, care filma toate turele, ceea ce, recunosc, m-a motivat.
Conditiile au fost relativ bune. Inca se poate schia pana jos.
La 2000 au fost -3 grade si fulguia. Desi vantul nu i-a lasat pe cei de la telescaun sa dea drumul in vale, pe noi nu ne-a deranjat caci cabina mergea.
Zapada era tare si am schiat pe Tarle, Papagal, Firul Karpului si Pelisor. Singurul loc unde ne-am scos schiurile a fost dupa releu, cativa metri.
A fost o iarna grozava si se pare ca saptamana viitoare va fi tot vreme rece, asa ca vom schia fara probleme si de Paste, poate chiar de 1 Mai.

Iata cateva filme si poze. Mai multe gasiti pe TabereCuSuflet.


Camera: Fox


Foto: Fox & TabereCuSuflet

1 Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fratele meu mi-a trimis pe 2 aprilie poze din Postavaru. S-ar fi dus si de intai, dar s-a temut ca nu-l cred.🙂


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

