Soare si Powder

December 15, 2012 at 1:14 am | Posted in Sinaia, SnowUpdate | 3 Comments

TabereCuSuflet.034Prima zi de schi din acest sezon a fost o zi cu mult Soare si Powder:)
Aseara am vazut prognoza buna, asa ca dis de dimineata eram deja pe cai cu directia Sinaia. Ajunsi aici, primul lucru care ne-a luat ochii a fost zapada. De mult nu am mai vazut atata alb inca din decembrie…
Jos la cabina erau cam -14 grade, insa sus era ceva mai cald. Spre pranz am surpins si 0 grade pe termomentul de la 2000.
Intre 2000 si 1700 era o alternanta de rupt picioare. Cel putin pt cei cu putini cm sub legatura. Sub 1700 era un pulver usor, din acela nins la temperatura scazuta :):)
Primele ture le-am dat cu Vio si prietenii sai. Ei pe placa, eu pe schiuri de partie. M-au cam rupt, trebuie sa recunosc, mai ales ca era si prima mea zi de schi.
La final am coborat cu Demi pe Valea cu Genune pana in Sinaia. Ca de obicei, am gasit fata din padure cu un strat gros de pulver. Cam 50-100 cm🙂
A fost o zi superba, iar coborareea de la final a facut toti banii, vorba lui Demi.
Iata cateva poze de astazi:


Foto: Tabere cu Suflet

3 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] avut parte de o zi cu multa Zapada si Soare:) Povestea zilei si poze gasiti pe blog.radusavin,ro, aici si aici. […]

  2. […] cateva filme din prima zi de schi. Enjoy! Camera: Vio Corbu | Edit: George Oprea Camera: Demi Tipa Camera: Demi Tipa Camera: Demi […]

  3. […] pe toata lumea la antrenamente, singura rugaminte este sa cereti voie:) La final, Radu a coborat pe Valea cu Genune, unde a gasit cativa cm de pulver peste zapada inghetata. Urmatoarea iesire: sambata, 9 martie. […]


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

