Din nou in porti :)

January 17, 2013 at 7:04 pm | Posted in 2013, etic, Povestiri despre Schi, Sinaia | 4 Comments

RaduSavin.013Dupa o pauza de cativa ani am intrat din nou in porti. Putine lucruri egaleaza starea de euforie de dupa un antrenament reusit de slalom:)
Astazi, in Valea Dorului, pe o partie perfecta erau asezate doua slalome imbietoare, montate unul de Gigi Vulpe (CSS Sinaia) si celalalt de Cristi Bucur (CSO Sinaia – clubul la care se antreneaza Sara). Cand le-am vazut am simtit ca un freamat: ce-ar fi daca as incerca sa ma dau macar odata? Primul pe care l-am zarit a fost dl.Vulpe. Mi-am luat inima in dinti si l-am intrat daca ma lasa. “Pe cel din dreapta” mi-a strigat din telescaun. Cel din dreapta era al antrenoruluisau  rival, insa de asta mi-am dat seama abia jos:)
Noroc cu Cristi, care mi-a permis sa ma antrenez. Am facut 10 manse de cate 50 de porti. Zapada a fost cat se poate de buna, iar slalomul echilibrat.
Ca de obicei, primele manse au fost cele mai bune, apoi a aparut oboseala:) Acum insa s-a petrecut ceva special. La un moment dat soarele a intrat in nori si nu se mai “bunghea” nimic, vorba unei sportive care se antrena in slalom. Dupa ce am orbecait prin porti, m-am oprit sa vorbesc cu Cristi si mi-am amintit de o poveste de-a lui. In urma cu vreo 10 ani imi povestise el cum a prins un sezon doar ceata la Sinaia. S-a antrenat pe bajbaite, insa a deprins un echilibru de acrobat si, in acel an, a castigat Nationalele pe soare:) Cu povestea asta in minte si in suflet am intrat in ultima mansa a zilei. M-am ghemuit putin la start, apoi am mers relaxat de parca o zana imi luase toata tensiunea. Si a fost de departe cea mai buna mansa a zilei. Multumesc Cristi!:)

Daca va intrebati de ce nu am mai intrat in porti, iata: In urma cu 4 ani, am fost suspendat de catre federatia romana de schi. Nu a fost o tragedie caci concuram de placere, nu pentru painea de zi cu zi. Am fost un pic dezorientat la inceput, insa pana la urma viata mea a reintrat pe un fagas normal. De atunci insa nu am mai simtit nevoia sa ma antrenez si, practic, am evitat sa mai intru in vreun slalom. Pana acum, cand am facut-o si am resimtit o mare, mare bucurie:)

Iata un film de la Malutu. Astept si filmele de la Fox:)



Foto: Fox & Tabere cu Suflet

4 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] de Cristi Bucur (CSO SInaia):) A fost o zi superba, marturie stau si pozele pe care le-am urcat pe blog.radusavin.ro. tot aici gasiti si povestea zilei. […]

  2. Aproape numai vesti bune. Tu te-ai intors intre porti, Sara se antreneaza si ea, doar preturile alea… brrrrrr.

    • Trebuie sa facem concurenta cumva Austriei. Mai avem un pic si ii depasim la preturi:)

      • Eu ii astept pe Sara si pe Ted sa-i depaseasca la altceva.😉


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

