In bataia vantului

January 31, 2013 at 10:47 pm | Posted in Concurs, Povestiri despre Schi, Sinaia | Leave a comment

TabereuSuflet.005
Vantul ne-a dat aripi astazi de la Sinaia:)
Batea asa de tare incat puteam urca contrapanta de la Cetate fara sa dam din bete! Cei de la scaun  spuneau ca depaseste 35 m/s, adica 126 km/h. Trebuia sa ne tineam bine sa nu ne ia pe sus. Cand treceam pe langa stalp, cabina batea ca intr-un clopot, zguduindu-ne bine. Pana la urma cs-a oprit la jumatatea zilei, asa ca am plecat la Predealunde am putut monta un slalom de antrenament.
Am apreciat faptul ca cei mici nu s-au speriat, iar la sfarsit au povestit ca cel mai mult le-a placut tot la Sinaia:) Muntele e parca mai frumos cand e tough!

Nu am fost singurii care am suferit din cauza vantului. In holul cabinei de la 2000 era stransa toata floarea cea vestita a schiului alpin, in frunte cu dan cristea. Cu totii asteptau sa se dea drumul la telescaunul din valea Dorului pentru Cupa Carpati Sinaia, concurs care, evident, nu a mai avut loc.

Mai multe poze pe Blogul Tabere cu Suflet

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

