Sinaia Snow Update

March 13, 2014 at 10:23 am | Posted in 2014, Povestiri despre Schi, Sinaia, SnowUpdate | 1 Comment

TabereCuSuflet.007Dupa ce a nins cateva zile la rand, partiile din Sinaia au din nou strai de iarna.
Dupa ninsoarea de saptamana trecuta am asteptat cu nerabdarea sa schiem la Sinaia. Abia miercuri s-a potolit vantul si am putut urca la Cota 2000. Si ce am gasit ne-a bucurat:)
Peisajul din Valea Dorului s-a schimbat fata de 1 martie. Se schiaza in conditii bune peste tot in Vale: pe langa Telesacun, pe Varianta, pe Fir sau pe Valea Soarelui. Pe langa telescaun nu este multa zapada, asa ca probabil se va duce primele zile de caldura. Sunt insa si locuri unde zapada va tine bine, in Fir spre exemplu, unde vantul a dus metri de zapada.
Inspre Sinaia se poate coboara, cu grija cam peste tot. Noi am schiat pana la releu, insa im scurt timp s-ar putea sa nu mai mearga mai jos de intersectia Karpului cu Drumul de Vara.


Foto: Tabere cu Suflet

1 Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] un film facut la iesirea de la Sinaia. Camera: Demi Tipa Muzica: DJ Azteca Edit: Radu […]


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

