A inceput sezonul?

November 22, 2014 at 9:55 pm | Posted in 2015, Poiana | 1 Comment

TavereCuSuflert.028Zapada din ultimele zile ne-a schimbat planurile: in loc de tura de bicicleta si de iesirea la catarat, ne-am luat schiurile si, cu multa voie buna, am urcat pe partie:)

Platoul nu parea o optiune castigatoare: la Sinaia se vedea doar o pudra sus, iar la Busteni era ceata, iar cei de sus ne-au spus ca a batut vantul si nu s-a depus mare lucru. Asa am ajuns la Predeal, unde erau cam 5 cm jos si 15 cm sus. Vestea buna a venit insa de la Buu, din Poiana. “Sunt 40 cm sus si e powder ca iarna” ne-a spus el. “Veniti repede pana nu il tocam pe tot”:)
Ce era sa facem? N-am mai stat pe ganduri si, in 2 timpi si 3 miscari eram in masina, gata sa ii urmam sfatul. Si uite-asa am avut parte de o zi minunata:)
Sus erau intr-adevar cam 30-40 cm. Am coborat pe Lupului. Se putea schia fara grija pietrelor pana sub Postavaru si, cu schiuri mai proaste, pana la aprox 100 m (dif nivel) de Gondola.
Veste buna este ca ninge in continuare, cel putin asa spune prognoza, asa ca s-ar putea sa schiem si saptamana viitoare!:)

Iata cateva poze de astazi:


Foto: Tabere cu Suflet

1 Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Zapada din ultimele zile ne-a schimbat planurile: in loc de tura de bicicleta si de iesirea la catarat, ne-am luat schiurile si, cu multa voie buna, am urcat pe partie:) Povestea primei zile de schi, impreuna cu mai multe poze, aici. […]


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

