Sinaia VDMA

March 20, 2013 at 11:42 pm | Posted in Balea, Povestiri despre Schi, Sinaia | 2 Comments

RaduSavin01Intr-o saptamana in care cabina mai mult sta din cauza vantului, astazi am prins o zi perfecta la Sinaia.
Vorba unui amic, la Sinaia se merge cand trebuie, nu cand poti:)
Ne-am dat in slalom, ne-am filmat (see below), ne-am urmarit, intr-un cuvant ne-am distrat. La un moment dat au venit in slalomul nostru si copiii de la CSS Sinaia.
La ultima tura am coborat pe Valea cu Genune pana in Sinaia.
Aviz amatorilor de senzatii tari: la jumatatea fetei de la Poteca Ursilor a aparut o adevarata crevasa, zapada rupandu-se pana la iarba.
Maine, periplul continua cu o tura de Freeride la Balea. Sa speram ca merge cabina:)


Camera & edit: Fox

Foto: Fox, Bobu, TabereCuSuflet

2 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Asa, asa, rasuceste cutitul in rana celor care stau la birou….
    Venim, venim, in weekend!

  2. […] Detalii: Pentru mai multe info va rugam sa ne contactati. Iata cum a fost la ultima iesire la Schi. […]


Leave a comment

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.