Balea Snow Update

March 22, 2013 at 6:31 pm | Posted in Balea, Povestiri despre Schi, SnowUpdate | Leave a comment

TeamXpert.028

La Balea este inca iarna, iar stratul de zapada masoara metri!

Am profitat de un teambuilding pe Transfagarasan si am urcat la Balea. Aici am gasit o iarna ca pe vremuri:) Acolo unde am putut sa masuram, la cabina, in fata peronului, stratul de zapada avea 6-7 m, iar la copertine 2-3 m (!)

Am traversat tunelul, insa in partea cealalta ne-a intampinat o ceata groasa, asa ca ne-am intors. Nici in caldare nu am avut mai multa sansa, asa ca am coborat pe bajbaite Valea Balii. Dupa ce am coborat cativa metri ceata s-a mai subtiat iar durerea de cap a trecut.
Am traversat raul pe pod de gheata sub Cascada, si am coborat pe schiuri, fara sa le dau jos, pana in fata cabinei.

A fost destul de cald, insa zapada era buna. Jos era un strat de cativa cm de zapada proaspata, cam apoasa, care curgea in zonele mai abrupte, insa nu parea sa fie pericol de avalansa mai mare de 2-3. Cel putin cat am putut sa vad. Intre timp insa a nins viscolit, iar la radio am auzit ca a crescut la 4!

Mai multe poze aici

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.