Soare si Zapada!

April 11, 2015 at 3:48 pm | Posted in Sinaia, SnowUpdate | 2 Comments
Tags: , ,

TabereCuSuflet.102Vineri am profitat ca vantul s-a potolit la Sinaia si ne-am bucurat de Zapada proaspata!
Vestile sunt bune la munte. A nins din nou iar gardurile din Valea Dorului sunt mai putin vizibile ca in urma cu o saptamana! Zapada masoara metri si vom schia cu siguranta de 1 Mai!

Vineri am schiat in Valea Dorului si pe fetele dinspre Sinaia. De dimineata zapada era tare, apoi s-a inmuiat, insa fetele nebatute de soare au ramas perfecte toata ziua:)
Noi am putut cobora pana la Cota 1400, dar la sfarsitul zilei erau deja doua portiuni unde trebuia sa iti scoti schiurile.

Iata cateva poze de vineri:


Foto: Tabere cu Suflet

2 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Vineri, in ultima zi din saptamana Scoala Altfel, am fost la schi la Sinaia si ne-am bucurat din plin de soare si de zapada proaspata! Mai multe detalii pe blog.radusavin.ro […]

  2. […] Vom sta la Cota 1400 si vom schia in Valea Dorului, la 2000 m altitudine, unde zapada este din belsug! Iata cateva poze de vineri, de la Sinaia, pe blog.radusavin.ro. […]


Leave a comment

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.