Prima zapada

October 17, 2009 at 11:12 pm | Posted in Povestiri despre Schi | 7 Comments

SkiSinaiaOct09.07

Nerabdarea este mare la inceput de sezon. In buna traditie a ultimilor 25 de ani, mi-am dorit ca prima zapada sa ma gaseasca pe schiuri. Ma pregatisem sa urc la Omu, dar vestile de la Sinaia m-au facut sa urc la Cota. Mai jos sunt cateva imagini:
O poza cu primele viraje, sub cabana Miorita.
SkiSinaiaOct09.01

Temperatura aerului: 0 grade. Zapada ceva mai rece. Ceata…

Am facut 3 ture: Tarle, Carp si Drumul de Vara. Sus iti cam zgariai schiurile, apoi era in regula. Jos era moale.

Cel mai bine a fost pe Drumul de Vara (sic!). De fapt a fost o adevarata surpriza: drumul este latit, gen Alpenweg-ul de la Wengen, are o iesire de la Tarla in jos pe Drumul de iarna… ce mai, este de nerecunoscut. Felicitari celor de la Primarie (Bravo lor & Noroc cu banii pentru FOTE).

SkiSinaiaOct09.06

SkiSinaiaOct09.14Nu prea am intalnit multe suflete pe partie, dar toate intalnirile au fost remarcabile:  Mai intai a fost fostul prim ministru, Petre Roman, care urca agale in blugi si bocanci de vara (“nu ma asteptam la asa zapada”), apoi a fost Flaviu, care urca pe foci la 2000, iar mai apoi o familie de ursi.

SkiSinaiaOct09.10Pe dl. Roman si pe ursi nu i-am fostografiat din motive lesne de inteles (aici doar urmele ursilor).

SkiSinaiaOct09.20Apoi am intalnit-o pe Stav Bitton, o israelianca vorbareata, care locuieste in Romania de vreo 7 ani si care concureaza in TTR. A si castigat un concurs de 3 stele (waw!).  Mi-a promis un interview asa ca stati flexati. 🙂 Avea in plan sa mearga la Cavnic in weekend (sic!) dar s-a oprit aici.

SkiSinaiaOct09.23 Iar cand soarele a iesit putin, am coborat pe Tarle cu Toma.

Una peste alta, nu regret ca m-am oprit in Sinaia. Am luat ceva pietre (am uitat sa fotografiez urmele de grebla din talpa) dar am si facut vreo cateva viraje. Si apoi am avut ocazia sa vad noile partii si sa intalnesc cativa oameni simpatici.

7 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. felicitari pentru coborari 🙂
    “noile partii”? In afara de largirea “drumului”, au mai facut ceva?

  2. @zappa: sincer era asa ceata incat nu mi-am dat seama de amploarea lucrarilor. Cert este ca defrisarea dinspre Drumul de iarna a creat o linie interesanta. De abia astept sa o schiez la iarna.
    Am uitat sa spun ca in Valea Dorului s-a schiat cel mai bine. Eu n-am fost in Vale, informatia o am atat de la Toma cat si de la Stav.
    Iar poza cu Stav, cu pata mare de noroi, este facuta pe Drumul de Vara sub Fata mica. Din cate am inteles de la Toma, utilajele care lucrau la partii au fost prinse pe munte de zapada, iar cand au coborat au ras totul pe Drum.

  3. […] o saptamana incepem sezonul de schi 2009 / 2010. Dupa o toamna capricioasa care ne-a pacalit cu zapada din octombrie, am ajuns in prag de sarbatori cu partiile aproape verzi. Noroc cu ninsoarea de aseara care ne-a […]

  4. […] in ultima zi a anului este cald si soare la Sinaia. Pana acum zapada a fost cam sporadica. A fost zapada din octombrie, apoi a mai fost un val in noiembrie, pentru ca in decembrie sa avem cate trei anotimpuri in doar […]

  5. […] au fost Unde schiem in Austria Amintiri 10 clickuri pentru Edit Ski fond – un nou Herminator Prima zapada De ce nu mai comentez la Eurosport Daniel Albrecht se intoarce Loturile nationale de schi si […]

  6. […] anul trecut am avut Prima Zapada in octombrie, anul acesta nici vorba de zapada, iar toamna a fost asa de blanda ca a inflorit padurea. Asa ca […]

  7. […] 29, 2010 in 2011 Daca anul trecut am avut Prima Zapada in octombrie, anul acesta nici vorba de zapada, iar toamna a fost asa de blanda ca a inflorit padurea. Weekendul […]


Leave a comment

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.